lägg in en ikon i webbläsarens adressfält

jag är så sjukt nöjd med min nya design! den är så enkel och stilren
tänkte berätta hur man gör så att man får en icon i webbläsaren

här kan man göra egna
och här kan man hitta färdiga iconer
när du har klickat dig in på den iconen du vill ha/eller har gjort så kommer du hitta den här rutan lite längre ner på sidan, jag använder mig av koden i boxen längst ner

kopiera texten och gå in i din kodmallar, lägg in texten precis under head och över body och spara sen är du färdig (:
gör detta i alla kodmallar
så här ska det se ut när du har lagt in koden;


kommentarer inlägget här
Postat av: Sandra

SV: Tack så mycket :)

Och din design är väldigt söt.

2010-07-26 @ 23:32:56
URL: http://downpour.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0